Hoe werkt het Jekozijnen bv stappenplan
Vanwege de verschillende wensen en situaties, welke
consequenties hebben op de prijs, is het niet mogelijk om via de telefoon een directe prijs voor nieuwe kunststof kozijnen te geven.
1
ADVIESBESPREKING MET BETREKKING TOT DE
KOZIJNEN
De adviseur van Jekozijnen bv komt bij u thuis en
inventariseert met u de huidige situatie en de mogelijkheden. Tijdens deze afspraak wordt er een demonstratie gegeven over onze producten en de bouwtechnische mogelijkheden.
2
DETAILBESPREKING OVER UW WENSEN
De adviseur bespreekt met u uw persoonlijke wensen. Samen
met u bekijken we met al deze gegevens wat voor de beste "op maat" oplossing is. U bent dan verzekerd van het beste product, juiste afwerking, optimale service en de juiste
prijs.
3
PERSOONLIJKE AANBIEDING EN UITLEG OVER DE FINANCIËLE
MOGELIJKHEDEN
Op basis van de bovenstaande verzamelde gegevens zal u een
speciale aanbieding worden gedaan door de specialist van Jekozijnen BV . Kiest u ervoor om de aanbieding te accepteren, dan volgen de onderstaande stappen.
4
FINANCIËLE ZEKERHEID / BANKGARANTIE*
Op uw verzoek kunnen we u adviseren over betrouwbare
partijen die u alles vertellen over de mogelijkheden op het gebied van maandelijks betalen. Zij toetsen samen met u de financiële haalbaarheid van uw renovatie. Indien het financieel niet
haalbaar is vervallen de volgende stappen.
5
INMETEN EN NADER TE BESPREKEN WENSEN
Het inmeten van de kozijnen zal naar de opdracht plaats
vinden.
We zullen met u nog een keer de wensen doornemen en mocht
nog aanpassingen links of recht willen doen kan dat. Ook is heel belangrijk de juiste draai richting aan te geven en nog een keer de kleur door te nemen.
6
DE OPDRACHT WORDT IN FABRIEK VERWERKT EN DE KOZIJNEN WORDEN VOOR U OP MAAT
GEMAAKT
Alles wordt geproduceerd volgens de bekende keurmerken van
Jekozijnen bv
Zo dat wij altijd de kwaliteit van u kozijnen kunnen
waarborgen
7
DE KOZIJNEN WORDEN BIJ U GEMONTEERD
Eén van onze montageteams komt de volledige en vakkundige
montage verzorgen.
Mocht u na montage onvolkomenheden aan de levering of montage opmerken, dan dient u dit binnen 4 weken na montage te melden via een serviceformulier op Jekozijnen bv service . Na ontvangst van het serviceformulier kan onze serviceafdeling uw
melding in behandeling nemen. Bij meldingen na 4 weken behoudt Jekozijnen bv zich het recht om hiervoor kosten in rekening te brengen..
Lees hier de voorwaarden tijdens de
montage